Een schaalbaar content platform in 12 landen dat zorgt voor Europese groei
Een nieuwe digitale brand experience
Het Japanse probiotica drankje was op zoek naar samenwerkingspartners om haar nieuwe pan-Europese marketingstrategie digitaal te realiseren. De behoefte was een technisch schaalbare basis voor de implementatie van de nieuwe merkbeleving. De uitdaging: flexibel maar toch consistent te blijven in online communicatie en het behoud van de merkbeleving in heel Europa zonder beperkingen op het gebied van technologie.
Flexibiliteit, schaalbaarheid en consistentie
Het intuïtieve design systeem van Newcraft is omgezet naar een CMS dat is gebaseerd op componenten. Dit stelt content editors in staat snel en flexibel pagina's lanceren zonder concessies te doen aan de merkbeleving. Door "Mix and Match" kunnen unieke paginacombinaties worden gecreëerd waardoor er sneller en consistenter gepubliceerd kan worden zonder technische beperkingen.
Performance is key
Achter de schermen waarborgt een moderne tech-stack een optimale prestatie voor meerdere websites allemaal vanuit één codebase. Het is ontworpen om relevant te blijven met specifieke aandacht voor lokalisatie. Om de organische groei nu en in de toekomst te bevorderen spelen pagina-prestaties en technische optimalisaties voor SEO een cruciale rol in de samenwerking. Zo blijft het content platform snel, betrouwbaar en goed vindbaar.
Samenwerking
Meerdere agencies bundelen hun krachten om de ambitie van Yakult te verwezenlijken. Wij vervullen de rol van adviseur en uitvoerder van de (lange termijn) technologie. Het eindresultaat is een modern, schaalbaar en consistent platform dat organische groei ondersteunt.
Meer weten of samenwerken?
We maken graag kennis met je, neem contact op met Sergo.